28 Mayıs 2013 Salı

Bu sezon futboldan çok soğudum

Bu sezon futboldan çok soğudum


Fenerbahçeli milli oyuncu Bekir İrtegün, Milli Takım’ın Almanya’daki hazırlık kampında çok önemli açıklamalarda bulundu. İrtegün,geçen sezonu değerlendirirken yaşanılan kötü olaylardan dert yandı.




Başarılı savunmacı son dönemde yaşanan olaylardan dolayı futboldan bile soğuduğunu söyledi.

Sezonun genel olarak kendisi için iyi geçtiğini belirten Sarı-Lacivertli krampon, “Zaman zaman performans düşüklüğü de yaşadım ama genele baktığımda ben kendi adıma iyi bir sezon geçirdim. Takım olarak da Türkiye Kupası’nı kazandık. Şampiyonlukta biraz daha iddiamızı devam ettirebilirdik ama her şey adına başarılı bir sezon geçirdik diye düşünüyorum.” dedi.




“ÜZÜCÜ OLAYLAR YAŞADIK”

Kendilerini sadece sahadaki mücadelenin yormadığının altını çizen başarılı futbolcu, “Futbol dışı şeylerden çok yoruldum. Üzücü olaylar yaşadık. Bu üzücü olaylar sonrasında belki şu an benim yaptığım gibi herkes bir şeyler söyledi. Bunlar beni çok yordu. Zaman zaman futboldan soğuduğum da oldu. Ama iyisiyle kötüsüyle bir sezonu bitirdik. Buradayız, Milli Takım kampındayız. Geçen sene de sezon sonu kampımız vardı. Şimdi aynı ortam yine var. İnsanlar buraya gelince rahatlıyor.” ifadelerini kullandı.

Galatasaraylı Elmander ile ilk maçta yaşadıkları fair-play’lik durumun her zaman yaşanması gerektiğine vurgu yapan Bekir sözlerini şöyle sürdürdü: “Elmander ile benim aramda anlık bir şeydi. Maç içinde birbirimize sarıldık, şakalaştık. Aslında inanın her futbolcu aynı zihniyette, aynı yapıda. Bizi o kadar çok geriyorlar ki. Kimse birbirinden daha temiz değil. Futboldan önce insani değerlerimize önem veririz.” Dünya Kupası finalleri için Milli Takım’ın şansını da değerlendiren milli yıldız, “Zor olacağı kesin. Çıkmadık candan umut kesilmez. Biz küçük de olsa o şansa inanıyoruz. Futbolda her şey olabiliyor. Bir gerçek var tabii ki zor, kolay değil.” açıklamasında bulundu.



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/bu-sezon-futboldan-cok-sogudum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder