27 Ağustos 2014 Çarşamba

Selman Asan Koleji yeni eğitim öğretim yılına hazır

Selman Asan Koleji yeni eğitim öğretim yılına hazır


Strasbourg ve çevresinde yaşayan iş adamlarının desteğiyle 2012-2013 eğitim öğretim yılında 26 öğrenciyle eğitim hayatına başlayan Selman Aşan Koleji, 2014/2015 eğitim öğretim yılında 80 öğrenci veortakokul 1,2,3 seviyelerinde eğitim verecek.




İlkokul Projesi

2 Eylül’de ders başı yapacak okulun müdürü Özgür Dönmez, yönetim olarak mevcut okul yerleşkesini daha da genişleterek bir eğitim kompleksi haline dönüştürmeyi amaçladıklarını söyledi. Dönmez, “Çevremizden ve okul velilerinden gelen olumlu tepkiler üzerine okulumuza önümüzdeki yıllarda ilkokul ve lise seviyelerinde de eğitim vermeyi amaçlıyoruz.”, ifadelerini kullandı.


Kayıtlar devam ediyor

Okul müdürü Özgür Dönmez ayrıca “ilk sene 26 öğrenciyle eğitim hayatımıza başladık ve bu seneki eğitim öğretim yılında 80 talebeye ulaştık.Öğrenci velilerinin bizlere göstermiş olduğu güvenden son derece memnunuz. 2014/2015 eğitim öğretim yılı için kayıtlar okulumuzda devam ediyor. Orta 1, orta 2 ve orta 3 seviyesinde eğitim alacak öğrencilerin velileri bizimle iletişime geçerek, kulumuza kayıt olma prosedürü hakkında daha detaylı bilgi edinebilirler."dedi.



http://ift.tt/1qvSACy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder