25 Eylül 2013 Çarşamba

Demirören: Terim benim elemanım değil; kader birliği yaptığım hocamdır

Demirören: Terim benim elemanım değil; kader birliği yaptığım hocamdır


Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören, Fatih Terim için, "Benim elemanın değil, kader birliği yaptığım bir hocamdır." ifadesini kullandı.




Başkanı Yıldırım Demirören, A Milli Takım Teknik Direktörü Fatih Terim'le ilgili olarak basın toplantısı düzenledi. Federasyonun İstinye'deki merkezinde yapılan toplantıya başkan Yıldırım Demirören ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.


Demirören, bir gazetecinin Fatih Terim'in Galatasaray Başkanı Ünal Aysal'ın telefonlarını açmadığı iddiasını ve 'eğer sizin de telefonlarınızı açmazsa tavrınız ne olur?' sorusuna karşı, "Bugün gündemde olmayan bir toplantı düzenlemek zorunda kaldık. Değerli hocamız Abdullah Avcı istifa ettiği anda Galatasaray Başaknı Ünal Aysal'ı aradım. Eğer müsade ederseniz Fatih hocamızla 1+3 sene sözleşme yapmak istiyoruz dedim. Kendisi de bana, 'Eğer isterse Ocak ta'da bırakır biz yeni hoca bakarız' dedi. Sonraki süreçlerde hocamızla sadece mayıs ayına kadar sözleşme yapılmasına karar verdik. Yapılan imza sadece milli görev için hatır imzasıdır. Bu imzadan sonra Fatih hocamızın göreve başlamasından sonra Brezilya'ya gitme şansımız yüzde elli arttı." cevabını verdi.


"FATİH HOCA ELEMANIMIZ DEĞİL"

Yıldırım Demirören, Fatih hocanın elemanları olmadığını, kader birliği yaptıkları bir hocaları olduğunu söyledi. Demirören, "Hocamız hiçbir zaman duruşumuzu bozmadı. Şu anda imzalama yapmayalım diyor; ama biz bu hafta itibari ile ısrar edeceğiz. Burada suçlu ne hocamız ne de federasyondur. Sebepler başka yerde aransın. Eğer telefonumu açmazsa hatayı kendimde ararım. Fatih hoca benim elemanım değil; kader birliği yaptığım hocamdır." dedi.


"GALATASARAY'IN ÖNÜNÜ KESMEK İSTESEYDİK 4 KUPA VERMEZDİK"

Başkan Yıldırım Demirören kamuoyunda, Fatih Terim ile anlaşarak Galatasaray'ın önü kesiliyor iddiası çıktığını söyledi ve böyle bir şeyin olmadığını kaydetti. Demirören, "Fatih hocanın ayrılmasının sebebi federasyonla yaptığı imza denilirse olmaz. Federasyon Galatasaray'ın önünü kesti deniliyor. Eğer öyle olsaydı Galatasaray'a 4 kupa vermezdik." dedi.


"SAHAYA GİRENLER BEŞİKTAŞLI DEĞİL"

Öte yandan Yıldırım Demirören, Beşiktaş- Galatasaray derbisinde çıkan olaylar hakkındaki bir soruya da cevap vererek, "Sahaya girenler Beşiktaşlı olamaz." diye konuştu.


Demirören, sözlerini şöyle tamamladı: "2020 Avrupa kupasına aday olmuş bir stadyumda bunların olması hoş değil. Ben inanıyorumki onlar Beşiktaşlı değil. Çünkü ben Beşiktaş taraftarını çok iyi tanırım. Onlar öyle şey yapmaz. E bilet sistemi başladı. Bu tür olayların hepsi bu şekilde bitecek."



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/demiroren-terim-benim-elemanim-degil-kader-birligi-yaptigim-hocamdir.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder