21 Mayıs 2014 Çarşamba

Hakkımı helal etmiyorum

Hakkımı helal etmiyorum


Teknik Direktör Yılmaz Vural, Mersin İdman Yurdu yönetimine ve futbolcularına hakkını helal etmediğini söyledi.




İstanbul TSYD binasında basın toplantısı düzenleyen tecrübeli hoca, PTT 1. Lig play-off final maçı öncesinde yaşananlarla ilgili bilgi verdi. Bugüne kadar Türkiye’de 23 takımda çalıştığını hatırlatan Vural, “Zor durumdaki Mersin’den de teklif gelince kabul ettim. Ancak sürekli futbolcuların ‘Paramız ödenmezse antrenmana çıkmayız’ tehdidi ile karşılaştım. En son final maçından önce takım kaptanları aynı şeyi söylediler. Ben de yaptıklarının doğru olmadığını anlattım. Bunlar yaşanırken ben ve ekibim bir mizansen yapıp otelden ayrıldık. Ayrılırken yöneticilere bu sorunu çözün dedim. Fakat sonrasında yönetim eyvah hoca kaçıp gitti demiş. Oyuncular da ‘Hakan Kutlu bize final maçını oynatsın’ demişler. Ben futbolcularım paralarını alsınlar diye çalışmama rağmen hançerlendim. Allah beni bu insanlarla tekrar karşılaştırmasın.” dedi.



http://ift.tt/1gO4YM0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder