27 Mayıs 2014 Salı

Oyonnax kahramanı Baykal Yıldız taburcu edildi

Oyonnax kahramanı Baykal Yıldız taburcu edildi


Fransız komşusunu saldırganlardan korurken saldırıya uğrayan Baykal Yıldız taburcu oldu. Komşusunu saldırganlardan koruyan Baykal Yıldız'a Valilik Şeref ve Cesaret Takdirnamesi verdi.




Türkiye kökenli çok sayıda vatandaşın yaşadığı Oyonnax şehrinde kadın komşusuna sözlü olarak saldırıda bulunan bir kişiye engel olmak isterken dört kişinin saldırısına uğrayan Baykal Yıldız taburcu oldu.


Söz konusu saldırıda başına ve vücudunun değişik yerlerine darbeler alan ve ağır yaralanan 35 yaşındaki Yıldız'ın göz çukuru kemikleri ile burnunun kırıldığı öğrenildi. İki hafta boyunca hastanede gözetim altında tutulan Yıldız'a bir ay iş göremez raporu verildi. Sağlık durumunun iyiye gitmesinin ardından Yıldız'ın cumartesi günü taburcu edildiği öğrenildi.


Olayla ilgili Zaman France'a konuşan Baykal Yıldız şunları söyledi: “Pazar günü sabah 8:30 sularında yaşadığım evin önünde bir erkeğin yüksek sesle bir kadına bağırdığını duydum. Söz konusu kişinin evime çok uzakta oturmadığını sonradan öğrendiğim. Saldırıya uğranan Rose-Marie'yi rahatsız edecek derecede bağırdığını görünce ne olduğunu anlamak için aşağıya indim ve o kişiye ne olduğunu sordum bana karışmamamı söyledi ve hakaret etmeye başladı. Ben de ona kavga istemediğimi, kadını rahat bırakmasını söyledim. O sırada üç kişi daha geldi ve gelir gelmez üstüme saldırdı.”


İçinden geldiği gibi hareket ettiğini söyleyen Yıldız, Rose Marie isimli kadının zarar görmemesine de sevindiğini belirtti. Saldırıya uğrayan Rose-Marie isimli kadınla hastaneye geçmiş olsun ziyarete gelen Nantua Vali Yardımcısı Elodie Seches Yıldız'ın herkes için örnek bir insan olduğunu söyledi. Ayrıca Seches valiliği adına Yıldız'a örnek davranışı, şeref ve cesaretinden dolayı bir tebrik name verdi.


Saldırganlardan ikisi cezaevine gönderildi

İhbar üzerine olay yerine gelen polislerin Yıldız'a saldırdığı belirlenen kişilerden ikisini gözaltına aldığı öğrenildi. Olay sonrası kayıplara karışan dördüncü kişiyi bulmak içinse devam ettiği öğrenildi.



http://ift.tt/1inCvrf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder