22 Ekim 2013 Salı

Mourinho peşimi bırakmaz!

Mourinho peşimi bırakmaz!


Galatasaray’ın Hollandalı futbolcusu Wesley Sneijder, transfer haberlerine açıklık getirdi. Chelsea’yle ismi geçen başarılı yıldız, iddiaların Mourinho’yla olan diyalogdan kaynaklandığını belirtti. Sarı-Kırmızılıların 10 numarası, Fatih Terim’in gidişine ve Milli Takım’a attığı gole çok üzüldüğünü söyledi.




Galatasaray’ın Hollandalı yıldızı Wesley Sneijder, son dönemde kamuoyunda çıkan Chelsea’ye transfer olacağı yönündeki iddiaları yalanlayarak, ayrılmak gibi bir düşüncesinin olmadığını söyledi. Lig TV’ye konuşan Cim Bom’un 10 numarası, Karabükspor maçında attığı golleri değerlendirirken, “Herkese bir kez daha gösterebildim ki; Wesley Sneijder gol atabiliyor. Gol attığınız anlar çok özel anlar. Ama bir orta saha oyuncusu olarak asistlerim daha önemli yer tutabiliyor. Milli takımla da gol attım. Buraya geldiğim zaman arkadaşlarıma üzgün olduğumu söyledim. Fatih Terim için de üzgün olduğumu söyledim. Türkiye’nin Dünya Kupası’na gidememesine de çok üzüldüm.” dedi.


Hollanda adına attığı golden sonra neden sevinmediğine de değinen 29 yaşındaki yıldız, “Yaşadığım ülkeye saygımdan dolayı kutlama yapmadım. Takım arkadaşlarım ve eski teknik adamım için sevinmedim. Doğru yaptığımı düşünüyorum. Keşke son maçta 3 gol atsaydım da Milli Takım’a atmasaydım.” diye konuştu. Fatih Terim’le aralarında sorun olduğu spekülasyonlarıyla ilgili ise Hollandalı oyuncu şöyle konuştu: “Beni kulüpte tanıyan herkes bilir ki; Fatih Terim ile aramda hiçbir şey yaşanmadı. Saha içinde değil, saha dışında da konuşurduk. Milli takımda aldığı iyi sonuçlardan sonra onu ilk kutlayan bendim. Fatih Terim’e her zaman saygılıydım ve çok sevdiğim bir hocaydı. Milli maçtan sonra da onunla kısa bir görüşme yaptık.”


Performansının artmasından sonra Chelsea’ye gideceği yönündeki haberlerle ilgili olarak ise Sneijder, “Mourinho geçen sezon Real Madrid’deydi ve o zamanda da bu tür haberler çıkmıştı. Şimdi de çıkıyor. Ama oynadığım kulüpler için yüzde yüzümü vermeye çalışıyorum. Burayı ailem ve ben çok seviyorum. Ayrılmak gibi bir düşüncem yok.” değerlendirmesini yaptı.


Kopenhag ile yarın oynanacak Şampiyonlar Ligi grup maçıyla ilgili olarak ise Sneijder, “Bizi çok önemli bir maç bekliyor. Şimdiye kadar bir puan aldık ve daha çok puana ihtiyacımız var.” sözlerini kullandı. Bu arada Devler Ligi B Grubu’nda mücadele eden Galatasaray’ın Danimarka’nın Kopenhag takımıyla yarın oynayacağı maçı Makedonya’dan Aleksandar Stavrev yönetecek.



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/mourinho-pesimi-birakmaz.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder