5 Mart 2014 Çarşamba

O konuşmaları kabul etti

O konuşmaları kabul etti


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Yerel Medya Yöneticileri ile yaptığı toplantıda ses kayıtları hakkında konuştu. Erdoğan, internete düşen ses kayıtlarının kendisine ait olduğunu kabul etti.




Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Eski Adalet Bakanı Sadullah Ergin ile Aydın Doğan aleyhinde davayı etkileme görüşmesi, oğlu Bilal Erdoğan ile Fenerbahçe kongresine müdahale görüşmesi ve MİLGEM ihalesi için Metin Kalkavan ile yaptığı görüşmeye ait ses kayıtları internete düşmüştü.


Yerel Medya Yöneticileri'ne hitaben yaptığı konuşmada internete düşen ses kayıtları hakkında konuşan Erdoğan, Sadullah Ergin ile arasında geçen konuşmayı doğrulayarak "Benim Adalet Bakanıma 'bunu yakından takip et' dememden daha doğal daha tabii ne olur." ifadelerini kullandı.


ADALET BAKANI İLE YAPILAN GÖRÜŞME


İşte dün bir tane daha yayınladılar. Adalet Bakanı ile benim görüşmem. Bugün malum gazete yayınlamış, çünkü kendileriyle ilgili. Dönen dolapları, tabi biz biliyoruz. Benim Adalet Bakanıma 'bunu yakından takip et' dememden daha doğal daha tabii ne olur. Bana ilgili kuruluşumun verdiği bilgiler, SPK'nın verdiği bilgiler çok tehlikeli bilgiler.


KRİPTOLU TELEFONLAR DİNLENİP DEPOLANIYOR


TÜBİTAK gibi bir kurum merkezinde bu dinlemeleri yapıyor ve siz güvenli hattır diye bu görüşmeleri yapıyorsunuz. Kriptolu telefonlar o merkezde dinlenip depolanıyor sonra da çalınıp götürülüyor.


MİLGEM İHALESİ İLE İLGİLİ SES KAYITLARI


Bir çok ihaleler yapılıyor birisi saf dışı edilmiş olabilir, şahsıma müracaatı olabilir, ben de dava et diyorum. Bu neticede devletin yüzlerce milyon dolar kazancı oluyor.



http://ift.tt/1oqpNed

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder