25 Mart 2014 Salı

Thiers'te çocuklar Eğitim ve Başarı Derneği'nin programında eğlendi

Thiers'te çocuklar Eğitim ve Başarı Derneği'nin programında eğlendi


Auvergne bölgesinde faaliyet gösteren Livradois Forez Eğitim ve Başarı Derneği çocuklara yönelik program düzenledi. Livradois Forez Eğitim ve Başarı Derneği çocuklara yönelik şölen ve kermes düzenledi.




Programın ilk bölümünde çocuklar Nasreddin Hoca ve İbiş karakterlernin yaptığı sekçlerle doyasıya eğlendi. Programın ikinci bölümünde ise sahne alan Türk halk müziği sanatçısı Mustafa Uğu'un seslendirdiği birbirinden güzel türkülerle salonda adeta bir müzik şöleni yaşandı. Davetliler arasında, Thiers belediye başka adayı Thierry Deglon da vardı. Konser alanında vatandaşların coşkusuna şahit olan Deglon, zaman zaman türkülere de alkış tutması dikkatlerden kaçmadı.


Dernek başkanı iş adamı Ramazan Us, program bitiminde yaptığı konuşmada, Livradois Forez Eğitim ve Başarı Derneği'nin bu programlarla bölgede yaşayan Türkiye kökenli aileleri eğlendirmek ve onlara güzel bir gün yaşatmak olduğunu söyledi.



http://ift.tt/1hlhWe4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder