2 Ağustos 2013 Cuma

Atiba Hutchinson: Kazanma karakteri olan bir futbolcuyum

Atiba Hutchinson: Kazanma karakteri olan bir futbolcuyum


Beşiktaş'ta yeni transfer Atiba Hutchinson, çok yönlü bir oyuncu olduğunu belirterek, "Kazanma karakteri olan bir futbolcuyum." dedi.




Avusturya'da yeni sezon hazırlıklarını bugün yapacakları hazırlık maçıyla tamamlayacak Beşiktaş'da yeni transfer Atiba Hutchinson, takımın konakladığı otelde basın toplantısı düzenledi.



Kanadalı futbolcu Atiba Hutchinson oyun karakteriyle ilgili bilgiler verirken, "Çok yönlü bir oyuncuyum. Çalışkan ve kazanma karakteri olan bir futbolcuyum. Her zaman yüzde yüzle oynamaya çalışırım. Kazanma karakterimi her zaman sahaya yansıtmaya çalışırım." dedi.



Kampa katıldığında takım arkadaşlarının ve teknik ekibin kendisini çok iyi karşıladığını anlatan Atiba Hutchinson, "Umarım bu olumlu gidişatı devam ettirir ve takımla birlikte başarılara imza atarız." ifadelerini kullandı.



"ORTA SAHADA DAHA İYİYİM"

Atiba, her pozisyonda oynayabildiğini; ancak orta sahada daha iyi olduğunu söyledi. Kanadalı futbolcu, oynayacağı pozisyonla ilgili bir soruya ise şöyle cevap verdi:



"Hocayla bazı görüşmelerimiz oldu, öncelikli planı beni orta sahada kullanmak. Farklı pozisyonlarda görev alabildiğimi de biliyor. Sezon boyunca gelişime göre farklı görevler alabilirim; ancak orta sahada daha iyiyim."



"OLGUN VE TECRÜBE KAZANMIŞ BİR FUTBOLCUYUM"

Kariyeriyle ilgili süreci de anlatan Kanadalı futbolcu, "Genç bir yaşta Avrupa'da oynamak hedefim vardı. Evimden ve ülkemden ayrıldım. Doğru zamanlarda doğru adımları attım. Küçük takımlardan büyüklere geçtim. Yıllar içerisinde deneyim biriktirdim. UEFA Avrupa Ligi ve Şampiyonlar Ligi deneyimi yaşadım. Bugün itibariyle olgun ve tecrübe kazanmış bir futbolcuyum." şeklinde konuştu.



"TÜRKİYE LİGİ'NİN KALİTESİNİN GÜNBE GÜN ARTTIĞINI BİLİYORUM"

Türk futbolu ve Türkiye'de oynanan futbolla ilgili de konuşan tecrübeli futbolcu, "Türkiye liginin kalitesinin günbe gün arttığını biliyorum." diyerek sözlerini şöyle tamamladı:



"Son birkaç yıldı Türkiye'deki büyük takımları takip ettim. Oldukça geliştiğini biliyorum, rekabet düzeyi ve fiziksel mücadelenin zor olduğunu, önemli oyuncuların buraya geldiğin biliyorum. Ligin kalitesinin gün be gün arttığını biliyorum."



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/atiba-hutchinson-kazanma-karakteri-olan-bir-futbolcuyum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder