5 Ağustos 2013 Pazartesi

"Müslüman olduktan sonra imanın ne büyük nimet olduğunu anladım"



13 yıl önce İslam dini ile ilgili araştırma yaparken Müslüman olan Alman sosyolog, imanın ne büyük nimet olduğunu daha iyi anladığını söyledi. Alman sosyolog, imanın, Allah'ın (cc) bir kulunun kalbinde yaktığı ilahi aşk olduğunu ve bu ilahi ateşin sönmemesi için de sürekli Kur'an-ı Kerim ve kainata rahmet olarak gönderilen Hz. Muhammed (SAV) kutlu sözlerinin hayata tatbik edilmesi gerektiğini belirtiyor.




Almanya Karlsruhe Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi olan sosyolog Doç. Dr. Andrea Kronenthaler (Hatice Özdemir), akademik çalışmalar dışında Ramazan ayını Türkiye'de Antalya Side'de geçirmeye çalıştığını söyledi. Müslüman olduktan sonra 13 yıldır orucunu kaçırmamaya çalıştığını ve Ramazan ayını fırsat buldukça Türkiye'de geçirmeyi sevdiğini belirten Kronenthaler, İslamla şereflendikten sonra çok sevdiği Hz. Muhammed'in (SAV) eşi Müslümanların annesi Hz. Hatice ismini bilerek tercih ettiğini ve her namaz sonrası Müminlerin annesi için dua ettiğini kaydetti.

İyi derece İngilizce, Almanca, Arapça, Felemenkçe ve Türkçe bilen Kronenthaler, bir Müslüman'ın kendi dinini en güzel şekilde anlatması için en az bir yabancı dil bilmesinin önemli olduğunu söyledi. Kronenthaler, "13 önce Müslüman oldum ve Allah'ın bana nasip ettiği bu lütuf için hep dua ederim. İman çok büyük bir nimet. Dünya hayatı kısa ve fani. Müslüman olduktan sonra hayatım tamamen değişti. Allah(cc) ve O'nun Habibim diye hitap ettiği biricik Peygamberimiz Hz. Muhammed (SAV) iman etmek çok büyük nimet olduğunu öğrendim. Çoğu zaman şu fani dünyada Allah(cc) ve Peygamberimiz Hz. Muhammed(SAV) tanımadan göçüp gitse ne olurdu halim diye çok düşünmüşümdür. Düşündükçede Rabbimizn bana ihsan ettiği nimet içinde hep şükür etmişimdir. Onun için her Mümin Müslüman olmada tattığı iman nimetini başkalarının da tatması için tanımayanlara anlatması lazım. Dünya Allah(cc) ve Peygamberimizi tanımaya muhtaç. Onun için bir kişinin hidayetine vesile olmanın çok önemli olduğuna inanıyorum. İman en büyük güç ve Müslümanı ayakta tutanda bu güç." diye konuştu.



http://www.zamanfransa.com/haber/dunya/musluman-olduktan-sonra-imanin-ne-buyuk-nimet-oldugunu-anladim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder