23 Ağustos 2013 Cuma

Terim resmi imzayı attı

Terim resmi imzayı attı


Yıldırım Demirören, Fatih Terim ve Ünal Aysal arasında geçen görüşme sonrası çıkan karar ile 1 yıllığına Milli Takım'ın başına getirilen Fatih Terim, düzenlenen törenle resmi imzayı attı.




Türkiye Futbol Federasyonu'nun İstinye'deki binasında gerçekleştirilen törene Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören, Fatih Terim ve federasyon yetkilileri katıldı. Törende Demirören ve Terim'in konuşmalarının ardından resmi imza atıldı.



'HOCAMIZ BİZDEN PARA TALEP ETMEDİ'

İmza töreninden önce bir konuşma yapan TFF Başkanı Yıldırım Demirören, Fatih Terim'le ilgili gelişen süreci anlattı. Terim'in anlaşma sırasında para talep etmediğini vurgulayan Demirören, "İleri bir döneme başlıyoruz. Öncelikle Abdullah Avcı'ya teşekkür ediyorum. Aldığımız neticeler sonucu Sayın Avcı'yla mutabakata vararak yollarımızı ayırdık. Futbolda devam ediyor günlük yaşam. Önümüzde çok önemli Dünya Kupası elemeleri var. Türk futbolunun çok önemli alt yapı sorunları var. Türk futbolunda sorunlar çok. Bu sorunları da çözecek çok tecrübeli her zaman başarıya ulaşmış ve başarıya aç, hırslı bir hoca olarak federasyon olarak düşündük Galatasaray Kulübü'nden de izin alarak Sayın Terim'le ilk görüşmemizi pazartesi günü yaptık. Yine Galatasaray'dan izin alarak bugün 1 senelik antrenör olarak imzamızı atıyoruz. Galatasaray ve Fatih Terim'e teşekkür ediyorum. Avrupa'da kupa kovalayan bir takım, ligde şampiyonluğa oynayan bir takım ile birlikte bu görevi kabul etmek büyük sorumluluk gerektirir. Teknik direktörlük anlaşmasını yaparken hocamız bizden para talep etmedi. Ama biz yönetim kurulu olarak toplantıda görüşeceğiz her görevin bir karşılığı olması gerektiğine inanıyoruz. Ama hocamız inatla yine hayır diyor. Biz bir şekilde çözmek istiyoruz. Ben hocamıza başarılar diliyorum." dedi.



'MESELE ÜLKE, MİLLET, MİLLİ TAKIM OLUNCA KAÇINILMAZ OLUYOR'

Demirören'den sonra söz alan Teknik Direktör Fatih Terim ise, "Bana olan güvenlerinden dolayı Federasyon görevlilerine teşekkür ediyorum. Mesele ülke, millet, milli takım olunca kaçınılmaz oluyor. Şu an için en tecrübeli olarak ben görünüyorum. Milli mesele olunca bu görev kaçınılmaz oluyor. El birliği ile bir şeyler yapmaya çalışacağız. Ülke futbolundaki her fert yardım edecek. Mayıs ayına kadar süratlice teşhisi koyup, gerekli kişilerle çalışmaya başlayacağız. Allah yolumuzu açık etsin. Allah çalışanın yolunu açık eder. Umut ediyorum ki Dünya Kupası'na ve bundan sonraki şampiyonalara giden bir yapı oluşturacağız. Bizim esas işimiz olmamış ve olması gereken şeyleri yapmak olacak." diye konuştu.



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/terim-resmi-imzayi-atti.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder