24 Ocak 2014 Cuma

Bursaspor’dan eski yıldızlara imza şov

Bursaspor’dan eski yıldızlara imza şov


Volkan Şen ile Bekir Yılmaz 4,5 yıllığına imza atarken, bonservisi G.Saray’ın elinde bulunan Sercan Yıldırım da sezon sonuna kadar satın alma opsiyonlu olarak kiralık olarak mukavele imzaladı.




Özlüce Tesisleri’ndeki antrenman sahasındaki imza törenine Yeşil-Beyazlı taraftarlar büyük ilgi gösterdi. İmza törenine ‘şampiyon’ tezahüratları ile çıkan futbolcular taraftarlara tek tek tanıtıldı. 2,5 yıl aradan sonra yeniden yuvaya dönen Volkan Şen ise taraftarlara hitaben yaptığı konuşmada, “Bu ortamı çok özledim. Kucak açtığınız için teşekkür ederim. Biz her zaman büyük bir aileydik. Bu ailenin bir parçası olduğum için çok mutluyum. Tatsız bir olay yaşamıştım. Sizden aldığım destek ve sıcaklık beni mutlu etti. İnşallah hayırlısı olur.” diye konuştu.


Sercan Yıldırım da Bursaspor’a tekrar şampiyonluk yaşamak için geldiğini ifade ederek, “Sercan burada oldu. Tüm kamuoyunun önyargılarını kıracağım. Bütün imzayı bunun için attım.” sözlerini kullandı. Yeni transferlerden Bekir Yılmaz da, “Çok heyecanlıyım. İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Volkan ve Sercan arkadaşım burada şampiyonluk yaşadı. İnşallah bundan sonrakini birlikte yaşayacağız.” şeklinde konuştu. Açıklamaların ardından Yeşil Beyazlı futbolcular ‘timsah’ şov yaptı.



http://ift.tt/1l4nNvQ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder