31 Ocak 2014 Cuma

Rüyam gerçekleşti

Rüyam gerçekleşti


Galatasaray’ın yeni transferi Alex Telles, İstanbul’a gelerek rüyasının gerçekleştiğini söyledi. Teknik Direktör Roberto Mancini’nin kendisi için çok çabaladığını belirten Brezilyalı futbolcu, Sarı-Kırmızılıların İspanyol devi Real Madrid ve İngiliz temsilcisi Chelsea’den aşağı kalır bir takım olmadığını vurguladı.




Brezilyalı Alex Telles, Galata-saray’a gelerek rüyasını gerçekleştirdiğini söyledi. Takımla birlikte antrenmanlara devam eden genç sol kanat oyuncusu, dün basın mensuplarının karşısına çıktı. Öncelikle transferi hakkında bilgi veren 21 yaşındaki Sambacı, “Buraya gelişimdeki en büyük amaç, Galatasaray’da en iyisini yapıp takımıma yardım etmek. Yönetim, başkan ve hocam bana güvendi. Avrupa’daki ve Brezilya’daki futbol farklı olabilir; ancak ben kendimi göstermek istiyorum.” dedi. Uzun uğraşlar sonunda Galatasaray’a imza attığını anlatan Telles, “Transfer 2 önemli kulüp arasında gerçekleşiyor. Gremio ile Galatasaray’ın anlaşması ve her iki tarafın mutlu olması önemliydi; sonunda rüyam gerçekleşti ve buraya geldim. Hocamın ardından arkadaşlarımın yardımıyla daha iyi olacağını düşünüyorum.” ifadelerini kullandı. Alex Telles, kendisinden beklentilerin yüksek olmasının normal olduğunu dile getirdi.


GALATASARAY BİR DÜNYA TAKIMI

Yetenekli isim, Fenerbahçeli Cristian Baroni’nin, Türkiye’nin yolunu tutması aşamasında, “Galatasaray’ı tercih edeceğini asla düşünmüyorum.” sözleri hatırlatılınca şunları kaydetti: “Hocamın, arkadaşlarımın ve yönetimin bana güveni olduğu için bu güveni sahaya yansıtacağıma inanıyorum. Galatasaray, Chelsea’den ve Real Madrid’den geri kalan bir takım değil. Şu an baktığınız zaman Chelsea’yle oynanacak bir Şampiyonlar Ligi maçı var. Galatasaray’ın bir dünya takımı olduğunu düşünüyorum. Dünyanın tanınan takımında olmaktan gurur duyuyorum.”


İtalyan teknik adam Roberto Mancini’nin görev vermesi halinde hafta sonu oynanacak Bursaspor karşılaşmasında ter dökmek istediğini kaydeden klas ayak, şöyle konuştu: “Bir haftadır buradayım. Hazır gelmiştim. Çok iyi antrenmanlar yapıyorum, düzgün çalışıyorum. O yüzden pazar günü Bursaspor maçında hocam bana oynamak için izin verirse hazırım. Çünkü Galatasaray formasıyla oynamak için sabırsızlanıyorum. Galatasaray’ın sol kanadı için çok çalışarak kendimi kabul ettirmem gerekiyor. Mutlaka hocanın kafasında başka alternatifler vardır. Hocama en yakın zamanda kendimi ispatlama ve görev verildiği her zaman sorunsuz yerine getirme gayesindeyim.” Alex Telles ayrıca Galatasaray’daki performansının ülkesinde düzenlenecek 2014 Dünya Kupası’nda Brezilya Milli Takımı’na katılması için belirleyici olacağını sözlerine ekledi.


G.Saray transferde zarara uğradı

Galatasaray, yabancı kontenjanını boşaltabilmek için takımdan gönderdiği oyunculara ciddi bir bedel ödedi. Sarı-Kırmızılılardan bu sezon 3 milyon Euro garanti alacağı sözleşmesinde yazan Riera’ya anlaşma feshi için 1 milyon 500 bin Euro verilecek. Cim Bom, 8 milyon Euro bonservisle transfer ettiği Amrabat’ı üzerine cebinden para çıkararak yolladı. Yıllık 1,1 milyon Euro kazanan Faslı yıldızın cebine ücretinin yarısı olan 550 bin Euro da konuldu. Aslan, Amrabat’ı 300 bin Euro karşılığında Malaga’ya kiraladı. Bu operasyondan 250 bin Euro zarar edildi. Bedelsiz olarak G.Antepspor’a kiralanan Bruma’nın alacakları da (yarım sezonluk 550 bin Euro) karşılanacak.


Amrabat görücüye çıktı

Galatasaray’ın sezon sonuna kadar İspanya’nın Malaga kulübüne kiraladığı Nurettin Ambarat, İspanya’nın kendisi için büyük bir fırsat olduğunu söyledi. Faslı futbolcu, “La Liga, dünyanın en önemli ligi. Yıldız ve çok teknik futbolcular var. Takıma yardımcı olmak istiyorum.” diye konuştu. Amrabat, ayrıca teknik direktör Bernd Schuster’in şans vermesi halinde bugün oynanacak Sevilla maçında forma giymek istediğini dile getirdi.


Koray Günter ilk idmanında göz doldurdu

Galatasaray, Elazığspor galibiyetinin ardından 19. haftada oynayacağı Bursaspor maçının hazırlıklarına başladı. Almanya’nın Borussia Dortmund ekibinden alınan Koray Günter, takımla birlikte ilk antrenmanına çıktı. Sarı-Kırmızılı ekibe geldiği için mutlu olduğunu söyleyen 19 yaşındaki yetenek, “İnşallah çok yakın zamanda takıma adapte olurum. Drogba ve Sneijder’le aynı ekipte forma giymek inanılmaz bir olay. Burada olmak benim için çok büyük gurur ve onur.” dedi.



http://ift.tt/1a6qDLV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder