18 Şubat 2014 Salı

Selman Asan Koleji Büyüyor

Selman Asan Koleji Büyüyor


2012-2013 senesinde 26 öğrenciyle eğitim hayatına başlayan Selman Asan Koleji, 2013-2014 eğitim öğretim yılında öğrenci sayısını üç kat artırarak 76’ya taşıdı. Okul yönetiminin 15 şubat’ta düzenlediği “Açık Kapı” gününün hem Fransız hem de Türkiye kökenli vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Gelecek sene, ‘sixième’ sınıfının da kurulacağı okulun öğretim üyeleri okulun dersliklerini, eğitim metotlarını ve yapılan sosyal aktivitelerini tanıttı.




Açılış konuşmasını yapan EducaPlus derneği başkanı Oğuz Yıldırım ve okul müdürü Özgür Dönmez, kaliteli ve verimli eğitim vermek için modern bilim ve teknolojinin tüm nimetlerinden faydalandıklarını söyledi. Yıldırım ve Dönmez, dil eğitiminde kullanılan akıllı tahtayı davetlilere anlattı.


İlkokul Projesi

Okul müdürü Özgür Dönmez, yönetim olarak mevcut okul yerleşkesini daha da genişleterek bir eğitim kompleksi haline dönüştürmeyi amaçladıklarını söyledi. Dönmez, “Çevremizden aldığımız olumlu geri dönüşler ve ilkokul için kayıt yaptırmak isteyen öğrenci velilerinden gelen yoğun talepler üzerine önümüzdeki yıl binanın inşaat izni ve akademinin onayı alındığı taktirde ilkokulu hayata geçirmeyi düşünüyoruz. Önümüzdeki yıllarda lise bölümünü de ekleyerek tam bir eğitim kompleksi haline dönüşmeyi amaçlıyoruz.”, ifadelerini kullandı.


Açık kapı gününe katılanların ilgisinden oldukça memnun kaldığını ifade eden Dönmez, 2014-2015 eğitim öğrenim yılı için kayıt yaptırmak isteyen çok sayıda velinin olduğunu söyledi.






http://ift.tt/M8XXqj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder