21 Şubat 2014 Cuma

Yardımsever Türk, New Yorklu evsizlere umut oldu

Yardımsever Türk, New Yorklu evsizlere umut oldu


Queens bölgesini sokak sokak gezen Hale Karabıçaklı, bir köşede ısınmaya çalışan evsizlere çorba, kahve ve battaniye dağıtıyor. Sokaktaki yaralı kedileri de unutmayan yardımsever, “Gün içinde araba kullanırken gözlerimle yolları tararım. İhtiyaç sahibi birini gördüğümde durup bagajımda hazır olanlardan uzatırım.” diyor.




New York’ta yaşayan Hale Karabıçaklı, Queens bölgesinde yoldan geçerken gördüğü evsizlerin üşümesine tanık olunca kolları sıvamış. Soğuk havanın şiddetini artırması sebebiyle sokakta yaşayan evsizler için yardım kampanyası başlatmış. Her gün çocuğunu okula gönderdikten sonra arabasıyla sokakları gezerek dışarıda battaniyeye sarılmış veya bir alışveriş merkezinin köşesinde oturarak ısınmaya çalışanlara çorba, kahve ve battaniye dağıtıyor. Karabıçaklı, “İnsanlar genellikle evsizlerden çekinir. Onlara çok yaklaşmaz, ama ben onlara sıcak davranıyorum. Onlar yardımın yanı sıra ilgiye muhtaç, bazen dakikalarca elimi tutup bırakmıyorlar. Ben de onları bu şekilde teselli etmeye çalışıyorum.” diyor. İlk olarak evinde bulunan fazla battaniye ve montları ihtiyaç sahiplerine dağıtan Karabıçaklı, malzemelerini kendi parasıyla alıp aracının bagajında saklıyor. Bütün bunları yaptıktan sonra çalıştığı emlak ofisine giden Karabıçaklı, evi olmayan insanları her sabah ziyaret etmeyi ihmal etmiyor.



http://ift.tt/1jjz07L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder