18 Haziran 2013 Salı

Aurelien Chedjou: Büyük bir aileye geldiğim için mutluyum

Aurelien Chedjou: Büyük bir aileye geldiğim için mutluyum


Galatasaray'ın yeni transferi Aurelien Chedjou, Galatasaray gibi büyük bir aileye geldiği için mutlu olduğunu söyledi.




Sabah saatlerinde yapılan sağlık kontrolünün ardından açıklamalarda bulunan tecrübeli oyuncu, geçtiğimiz yıl devre arasında girişimlerin olduğunu fakat bu tranfserin gerçekleşmediğini belirterek, "Geçen yıl görüştük ancak bu süreç sonuçlanmadı. Bunda Galatasaray'ın başka tercihi gerekse Lille'nin bana ihtiyacından dolayı olmadı. Şu anda buradayım çok mutluyum." diye konuştu.



Bir gazetecinin "Galatasaray'ı neden tercih ettin ?" sorusuna ise Kamerunlu futbolcu, "Aralık'tan haziran'a kadar benimle ilgili hiç temas kesilmedi. Bazı ufak tefek sakatlıklarda bile hem menajerim hem ben arandım. Bana ne kadar ilgili olduklarını gösterdiler. Ben de takımı zaten Şampiyonlar Ligi'nde de takip ettim. Büyük bir aileye geldiğim için mutluyum." dedi.



Galatasaray Sportif Koordinatörü Bülent Tulun da "Kendisi Fransa Ligi bittikten sonra Afrika Kupası'na gitti. Dün İstanbul'a geldi. Bugün testleri yaptık. Akşam saatlerinde tatile gidecek." diye konuştu.



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/aurelien-chedjou-buyuk-bir-aileye-geldigim-icin-mutluyum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder