18 Haziran 2013 Salı

Fransa'da transfer bombasını PSG patlatıyor!

Fransa'da transfer bombasını PSG patlatıyor!


Fransa Ligi'nde transfer hareketliliği sürüyor. Uzun bir aradan sonra şampiyon olan PSG'nin Arap sermayesine geçmesinden sonra bu yılda transfere hızlı giriş yaptı.




Transferlere inanılmaz bütçe ayıran takımda son gözdenin ise Lille'nin 19 yaşındaki sol beki Lucas Digne’nin olduğu belirtildi.



Transfer haberlerini doğrulayan Fransız oyuncunun menajeri Michel Seydoux, aylık 200 bin Euro'dan 5 yıllık anlaşma sağladıklarını açıkladı. Bonservis bedeli olarak Lille'nin 15 milyon Euro fiyat belirlediğini söyleyen menajer, artık topun, PSG'nin patronu Nasser Al Khelaïfi'de olduğunu söyledi. Seydoux, "iki kulübün başkanı iyi anlaşıyorlar ve dostlar. Sorun çıkacağını sanmıyorum" dedi.



Bu arada Lucas Digne de yaptığı açıklamada "Bu haberleri ben de biliyorum. Menajerim ilgileniyor. Teklif benim için gurur verici. Başka birşey söylemek istemiyorum. Sadece 2014 Dünya Kupası için çalışıyorum" dedi.



Foto altı: PSG'nin Lille'nin 19 yaşındaki sol beki Lucas Digne’ni transfer edeceği beliritldi.



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/fransada-transfer-bombasini-psg-patlatiyor.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder