30 Aralık 2013 Pazartesi

Geriden gelip şampiyon olacağız

Geriden gelip şampiyon olacağız


Galatasaray’ın eski yöneticilerinden Ali Dürüst, Fenerbahçe’yle aralarındaki puan farkının eriyeceğine inanıyor. Dürüst, ikinci başkan olduğu dönemde de geriden gelip şampiyon olduklarını söyledi. Deneyimli yönetici, ayrıca kriz anlarında adının başkanlık için geçmesinden rahatsızlık duyduğunu ifade etti.




Galatasaray’ın eski yöneticilerinden Ali Dürüst, Sarı-Kırmızılı takımın Fenerbahçe ile arasında oluşan 8 puan farkı önemsemediğini söyledi. Cim Bom’un eski ikinci başkanı, “Son maçta 3 puanlık fark kapandığına göre, önümüzdeki maçlarda farkın kapanması sürpriz olmaz. Ben daha önce 11 puan farkı kapatan yönetimin içindeydim. Dolayısıyla onu yaşadık. Önemli olan iyi oyunla, birliktelikle lige devam etmek. Devam ettiğimiz takdirde inşallah 4. yıldızı hep beraber takacağız.” dedi.


Sarı-Kırmızılı kulübün eski yöneticilerinden Abdurrahim Albay-rak’ın ofisinde Galatasaray muhabirleriyle buluşan ikili, geçmişe dair anılarını paylaştı. Ali Dürüst, görevi esnasında Cim Bom’un eski teknik direktörü Fatih Terim ile Başkan Ünal Aysal’ın arasının bozulmaması için büyük çaba sarf ettiğini söyledi. Bu sırada devreye giren Albayrak, “Fatih Terim için düşüncem nettir. Hocayı getiriyorsan 10 yıl imzayı atacaksın. Biz kalsaydık 10 yıllık imza attıracaktık.” diye konuştu.


Camianın gündeminde bir seçim bulunmadığını belirten Ali Dürüst ise, “Galatasaray’ın gündeminde seçim yok. Yeni kongre oldu. Başkan 3 senelik karar aldı. Yönetim görevine devam ediyor. Ben Aysal’a kırgın değilim. Neden kırgın olayım ki? Kişisel bir tavır yoktu. Ben kongreye gerek olmadığını söylemiştim. Başkan 3 senelik seçim yapacağım dedi. Ben yokum dedim.” ifadelerini kullandı. Yaşanan her kriz döneminde adaylığı gündeme gelen deneyimli yönetici, “Bu mutluluk verici bir olay. 15 sene bu işte olduğun vakit yakıştırıyorlar. İftihar ediyorum. Speküle edilmesi beni rahatsız ediyor. İyi niyetle yapanlar da var. Ama doğru zaman, doğru mekân.” açıklamasını yaptı.


Türkiye Futbol Federasyonu’nun başına Trabzonspor’un eski başkanlarından ve eski bakanlardan Faruk Özak’ın geçmesini arzu ettiğini anlatan Dürüst, “Herkesin saygı göstereceği bir insan.” şeklinde konuştu. Albayrak da bu düşünceye destek verdi ve mevcut Federasyon yönetimini çok sağlıklı bulmadığını kaydetti.


Didier Drogba Galatasaray’da kalmak istiyor

Galatasaray Kulübü Basın Sözcüsü Şükrü Ergün, Sarı-Kırmızılı yıldız futbolcu Drogba’nın Başkan Ünal Aysal’la görüşerek takımda kalmak istediğini belirtti. Radyospor’a konuşan Ergün, “Drogba geçtiğimiz günlerde Galatasaray’da kalmak istediğini beyan etti. Biz de ayrılmak istemiyoruz. O yüzden problem yok. Başkan ile görüştüğünü biliyorum. Başkana kalmak istediğini söyledi. Mourinho’nun söylediği de doğru, bir efsanedir kendisi. Gideceğiz o statta da görecekler.” dedi.



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/geriden-gelip-sampiyon-olacagiz.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder