20 Aralık 2013 Cuma

Mourinho beni Avrupa'nın en iyisi yaptı

Mourinho beni Avrupa'nın en iyisi yaptı


Galatasaray’ın yıldızı Didier Drogba, eski teknik direktörü Jose Mourinho’yu övdü. Fildişili, Şampiyonlar Ligi 2. Turu’nda eşleştikleri Chelsea’nin hocası için, “Onunla dünyanın sonuna giderim.” ifadesini kullandı.




Galatasaray, Avrupa’da konuşulmaya devam ediyor. Sarı-Kırmızılıları ülke dışında gündemde tutan isim ise Didier Drogba. Fildişili efsane “Jose beni dünyanın en büyük forvetlerinden biri yaptı.” diyerek, Portekizli çalıştırıcı ile arasında kopmayacak bir bağın bulunduğuna dikkat çekti.


Jose Mourinho’nun saha dışında dostluğunuz olsa dahi her zaman hakikati dile getirdiğinin altını çizen Aslan’ın klas ayağı şunları kaydetti: “Maçlardan sonra yanıma gelir ve bana doğruları anlatırdı. ‘Bugün iyi değildin’ derdi ve ben istediği gibi olmak için daha çok çaba harcardım. Yani kendimi hesaba çekerdim. Motivasyon bakımından en iyisi oydu.” 8 yıl Chelsea’de forma giyen Fildişili, Mavililerde 226 maçta 100 kez gol sevinci yaşamıştı. 18 Mart 2014’teki Şampiyonlar Ligi mücadelesinin ilk ayağında Chesea ile Galatasaray karşılaşacak. Didier Drogba da zorlu randevuda yeniden Stamford Bridge’e ayak basacak.



http://www.zamanfransa.com/haber/spor/mourinho-beni-avrupa-nin-en-iyisi-yapti.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder