30 Aralık 2013 Pazartesi

Maçın tekrarlanmasından rahatsızlık duymam

Maçın tekrarlanmasından rahatsızlık duymam


Kasımpaşa Yönetim Kurulu üyesi İhsan Kalkavan, kural hatası tartışmasının yaşandığı Beşiktaş maçının tekrarlanması halinde sevdiği iki takımı bir kez daha izleme şansı bulacağını söyledi.




Geçmişte Siyah-Beyazlılarda da görev yapan Kalkavan, Süper Lig’in 16’ncı haftasındaki maça yönelik Federasyon’un verdiği karara uyulması gerektiğini vurguladı. Mücadelenin yeniden oynanması durumunda bundan rahatsızlık duymayacağının altını çizen Lacivert-Beyazlı idareci, “Eğer Futbol Federasyonu ‘Karşılaşma bir daha oynanacak’ derse boynumuz kıldan ince. Yapacak bir şeyimiz yok. Ancak durumu bu hale getirirlerse tükürdüğünü yalarlar. Kasımpaşa da itiraz eder. Fakat ben gönlümde ‘Beşiktaş ile bir, iki, üç kez daha maç yapılsın’ derim. Bu bana keyif verir. Sonuçta iki sevdiğim takım maç yapmış olur.” ifadesini kullandı. Kasımpaşa’nın sert açıklamalarına her iki pencereden baktığını ve üzüldüğünü belirten Kalkavan, “Bildiriyi ben okumadan intikal ettirdiler. Çünkü kendimi aynı zamanda Beşiktaş’ın bir parçası olarak görüyorum.” diye konuştu. Kartal’ın Recep Tayyip Erdoğan Stadı’nı kiralayarak maddî kayıp yaşadığını aktaran İhsan Kalkavan şunları kaydetti: “Cezalı olduğu ve taraftarsız oynadığı dönemde bile burada oynaması bana göre lükstü. Doğrusu Atatürk Olimpiyat’tı. Nitekim orada mükemmel seyirci topladılar.”






http://www.zamanfransa.com/haber/spor/macin-tekrarlanmasindan-rahatsizlik-duymam.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder