30 Aralık 2013 Pazartesi

Pınar Selek: Beraatimi istiyorum

Pınar Selek: Beraatimi istiyorum


Mısır Çarşısı patlaması davasında ağırlaştırılmış müebbet hapisle cezalandırılan, daha sonra ise hakkında kırmızı bültenle arama kararı çıkarılan Sosyolog Pınar Selek, Cihan Haber Ajansı'na konuştu.




Hakkında, Adalet Bakanlığı'nın Fransa'dan iade talebinde bulunduğu yönünde çıkan haberleri değerlendiren Selek, bunun yeni bir durum olmadığını, Şubat sonunda yapılan bir başvuru olduğunu hatırlattı. Selek, Yargıtay süreci devam eden davanın yeniden bu şekilde gündeme gelmesinin de manidar olduğunu kaydetti. Türkiye'ye dönmek istediğinin altını çizen Selek, "Hukuk mücadelemi sürdürüp hukuksal güvenceyle ülkeme geri dönmek istiyorum. Bütün mücadelem ülkeme dönme mücadelesi. Geçmiş karanlık dönemlerle sağlıklı bir şekilde hesaplaşılmadığı için temiz bir sayfayla başlayamıyoruz. Beraatimi istiyorum." ifadelerini kullandı.


Pınar Selek, "Bütün hukuk dışı yollarla 3 beraatin ardından Yargıtay'a gönderilen dosyanın geri çekilerek beraatin bozulduğunu" söyledi ve mücadelesini ısrarla sürdürdüğünün altını çizdi.



http://www.zamanfransa.com/haber/tuerkiye/pinar-selek-beraatimi-istiyorum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder